Tractări Auto Brașov este compania de încredere pentru servicii de tractare auto non-stop în Brașov și împrejurimi. – Ziarul Incisiv de Prahova

0
91

Suspendarea V-22 Osprey

Suspendarea timp de trei luni a flotei de V-22 Osprey a Pentagonului anul trecut a avut un impact „considerabil” asupra piloților și echipajelor Marinei, în contextul în care serviciul se transformă în Osprey ca avion principal pentru transportul personalului și al încărcăturii, a declarat un locțiitor de comandant al unui grup de Osprey din San Diego.

Pierderi în desfășurarea misiunilor

„VRM-30 a pierdut două desfășurări [pe portavionii] Teddy Roosevelt și Lincoln,” a declarat căpitanul Andrew Beard, locțiitor al comandantului Flotei de Logistică Multi-Misiune, reporterilor, înainte de expoziția West 2025. „Piloții și membrii echipajului se așteptau să plece, să câștige experiență [și] să se califice … În loc să facă asta, au stat aici și nu au putut să se antreneze, nu au putut să zboare,” a continuat acesta.

Tranșarea de la C-2A Greyhound la CMV-22B Osprey

VRM-30 este prima unitate Osprey CMV-22B a Marinei, pe măsură ce serviciul se îndepărtează de vechile C-2A Greyhound. VRM-50 din San Diego și VRM-40 din Norfolk, Virginia, sunt celelalte unități de înlocuire a flotei, concentrate pe formarea de noi piloți și echipaje în operarea Osprey-ului.

Compararea situației cu absențele medicale

Beard a comparat situația cu cea a unei persoane care este sidelined pentru o perioadă lungă din cauza unui incident medical, pierzând timp de antrenament și ore de zbor. Diferența, a spus Beard, este că unitatea poate mitiga acest risc prin asocierea lor cu personal mai experimentat care îi poate monitoriza.

Efectul neașteptat al suspendării

Din cauza suspendării flotei, chiar și personalul experimentat a trebuit să își revină la standarde, în timp ce membrii echipajului junior au continuat să aștepte rândul lor pentru a fi reintegrați în operațiuni. „Aș spune că unii dintre cei juniori probabil că nu au zburat într-un avion timp de aproximativ cinci luni. Asta este considerabil — fără vina lor,” a spus Beard.

CMV-22B: O variantă specializată

CMV-22B este varianta Marinei pentru V-22 Osprey, care este, de asemenea, pilotată de Forțele Aeriene, Corpul Marinei și armata japoneză. Avionul se concentrează pe transportul de personal și încărcături. (Un pilot naval de la unitatea din San Diego purta o emblema pe uniforma sa de zbor, asemănătoare cu cea a Serviciului Poștal al SUA, simbolizând că C-2A Greyhound — și acum CMV-22B — au livrat istoric corespondența marinarilor desfășurați.)

Probleme de siguranță persistente

Flota se confruntă cu o serie de suspendări de siguranță începând din august 2022. Cea mai lungă perioadă de inactivitate, de aproximativ trei luni, menționată de Beard, a urmat unui accident din noiembrie 2023, în largul coastelor Japoniei, care a dus la moartea a opt aviatori.

Continuarea operațiunilor cu restricții

După cea mai recentă problemă din decembrie, Comandamentul Sistemelor Aeronautice Navale a declarat flotele V-22 pregătite pentru continuarea operațiunilor de zbor sub restricții specifice stabilite după o scurtă suspendare implementată mai devreme în acea lună.

La acel moment, NAVAIR a spus că un prag de ore de zbor prestabilit pentru cutia de viteze a aeronavei va determina cum poate opera, specificând că restricția implică că cutiile de viteze mai noi sunt mai sensibile la probleme. Beard a împărțit aeronavele în două flote: unele cu cutii de viteze sub 400 de ore de zbor și cele cu peste 400 de ore de zbor. Deși nu a descris în mod specific limita de 400 de ore ca fiind directivă NAVAIR, această cifră corespunde descrierii date anterior de Breaking Defense, că problema este cel mai prevalente în V-22-urile mai noi. Un purtător de cuvânt al NAVAIR a refuzat să comenteze când a fost întrebat despre afirmațiile lui Beard.

Prioritizarea formării echipajelor

„În acest moment, focalizarea noastră principală este de a forma [detasamentele] și de a sprijini programul portavionului. Și suntem foarte atenți să facem acest lucru,” a spus Beard. „Aceasta a devenit o provocare din cauza recentei aprobări intermediare de zbor și a restricțiilor referitoare la cutiile de viteze care sunt în vigoare.”

Una dintre restricțiile actuae stipulate sub aprobarea intermediară de zbor include faptul că echipajele nu pot sta la mai mult de 30 de minute de o zonă de aterizare. Aceasta reprezintă provocări deosebite pentru Marină, care operează Ospreys peste ape deschise, comparativ cu Marinele și Forțele Aeriene, care sunt de obicei mai aproape de țărm.

Beard a menționat că detașamentul aflat în prezent la bordul portavionului USS Carl Vinson (CVN-70) nu poate zbura în anumite zile, în funcție de poziția portavionului în Pacificul de Vest. Totuși, a subliniat că echipajele de zbor au, în cele din urmă, o marjă de manevră pentru a acționa conform necesităților, dacă circumstanțele o impun.

„Toate echipajele noastre știu și se antrenează că, dacă există o situație extremă și există o stâncă și este o zonă plană. Trebuie să rezolve problema,” a concluzionat el.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here