Promovati o afacere de termopane cu un buget minim

0
1145

Atunci cand bugetele sunt stranse, marketingul ar putea fi prima cheltuiala pe care vreti sa o reduceti. Lasati-ma sa va opresc aici.

In timp ce metodele traditionale de publicitate sunt costisitoare si greu de mentinut, firmele mici de termopane nu au avut niciodata un acces mai mare la instrumente de marketing eficiente din punct de vedere al costurilor ca in prezent. Dar cu atat de multe instrumente digitale disponibile, de unde sa stiti de unde sa incepeti?

Marketingul prin e-mail este canalul de marketing digital incercat si eficient, cu un randament mediu de 20 lei pentru fiecare leu cheltuit.

E-mailul si marketingul social media sunt doar inceputul. In continuare gasiti cateva strategii de marketing care va pot ajuta sa va promovati afacerea cu un buget mai restrans.

Folositi-va comunitatea

Nu trebuie sa va ganditi la mare atunci cand vine vorba de eforturile dumneavoastra de marketing. Ganditi-va la nivel local. Ce se intampla in comunitatea dumneavoastra?

Sponsorati o echipa locala. Imprimati semne de carte si lasati-le la biblioteca locala. Familiarizati-va cu clientul ideal (denumit si avatar) pentru firma Dvs de termopane, si ganditi-va cum, si unde isi petrece acesta timpul. Apoi, cautati oportunitati de a ajunge in fata clientului cu mesajul dumneavoastra de marketing.

Colaborati

Reuniti un grup de intreprinderi sinergice, necompetitive in zona dumneavoastra si puneti-va de acord sa faceti o promovare incrucisata. Puteti utiliza cupoane, pliante, link-uri reciproce pe site-urile web, pachete promotionale sau platforme media sociale. Prin colaborarea reciproca, va puteti extinde baza de clienti pentru ca veti ajunge la persoane noi.

Networking

Multa lume crede in networking, si probabil nu exista o modalitate mai buna de a construi o afacere decat aceea de a iesi in lume, de a saluta si de a cunoaste oameni noi.

Networkingul necesita un angajament de timp, si nu ofera satisfactie instant, insa o retea puternica de cunostinte este una dintre cele mai mari resurse pe care orice om de afaceri o poate avea.

Cereti recomandari

Nu fi timid sa cereti recomandari clientilor pentru firma de termopane. Majoritatea oamenilor spun ca sunt dispusi sa ofere o recenzie daca li se cere, insa foarte putini iau initiativa sa o faca singuri. Recomandarile usureaza obtinerea de  clienti noi, insa daca nu le solicitati, aceste oportunitati vor lipsi.

Construiti relatii

Este mult mai putin costisitor sa pastrati un client decat sa obtineti unul nou. De aceea, stabilirea unor relatii puternice cu clientii dumneavoastra este cruciala. Unul dintre modurile in care puteti face acest lucru este mentinerea legaturii cu oamenii prin intermediul marketingului prin e-mail.

Solicitati clientilor adresa de e-mail atunci cand va viziteaza magazinul de termopane sau site-ul web. Apoi, faceti comunicarile dintre Dvs si ei informative, utile si profesionale – ceva ce clientii dumneavoastra vor astepta cu nerabdare sa primeasca.

Oferiti cupoane

Cupoanele reprezinta o modalitate buna pentru multe companii de a atrage noi clienti. Cercetarea arata ca oamenii vor profita de oportunitatea de a utiliza un cupon, dovedind ca aceasta metoda are succes in extinderea bazei dumneavoastra de clienti.

Cupoanele pot genera si vizite frecvente. De exemplu, daca oferiti unui client un cupon pentru o reducere pe care o poate utiliza pentru un serviciu viitor de montaj sau reparatii termopane, exista o mare probabilitate ca acesta sa se intoarca.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here