Portul Constanta rupe o felie din traficul european de marfuri

0
487

Cu asemenea cifre, nici c-o sa pupam vreodata intrarea in spatiul Schengen: Administratia Porturilor Maritime Constanta tocmai ce a anuntat ca traficul de marfuri in porturile romanesti a inregistrat o noua crestere! E clar, daca informatia asta ajunge si la Bruxelles, iar il doare ficatul pe Timmermans si pe noi ne paste o noua bataita la palme in fata clasei! Romania nu doar ca refuza cedarea (administrarea) Portului Constanta catre Olanda, dar se incapataneaza sa faca o acerba concurenta Rotterdamului si nu e bine deloc, nu asa a fost intelegerea cand a intrat in UE!

Olanda pierde bani din cauza României

Vajnic aparator al …intereselor batave, tortionarul Frans este pregatit sa ne bage mintile in cap. Gaseste el o modalitate – mai lucreaza putin la cazul „Kovesi”, mai inventeaza o incalcare a Statului de drept, ataca nitel PSD-ul, pac, ceva si despre activarea articolului 7 (sperietoarea „copiilor” neascultatori din Uniune!) si iata Romania numai buna de pedepsit! Auzi, tu, sa ai un volum crescut al traficului de marfuri prin porturile tale, ptiuu, unde s-a mai pomenit asemenea grozavie? Pai, in cazul asta, la ce naiba mai folosesc danele Rotterdamului, alea mari, frumoase si incapatoare, dar cu taxe pe masura?! Cum sa acosteze vapoarele incarcate cu marfuri din Asia tocmai la Constanta, in Romania, unde, se stie, coruptia ucide tot? Cum vreodata sa voteze Olanda in favoarea primirii romanilor, adica a Portului Constanta, in spatiul Schengen?! Fereasca, Sfantul! Daca Romania face acum o asa concurenta Portului Rotterdam, inseamna ca prin accesul la „Schengen” ii pensioneaza direct pe bietii olandezi.

Cifrele care sperie Uniunea Europeana

Compania Nationala Administratia Porturilor Maritime Constanta si-a gasit sa se laude tocmai acum, cand ochii injectati cu ura ai Occidentului sunt atintiti asupra Romaniei. Ca vulturul cel de neatins care ocheste prada de la inaltimea vazduhului, tot la fel si timmermansii bruxellezi sunt gata sa se arunce asupra tarii noastre.

Datele CN APMC sunt seci si provoaca fiori reci pe sira spinarii UE: in primul trimestru din 2019, traficul de marfuri in porturile maritime romanesti a inregistrat o crestere de aproape 13% fata de aceeasi perioada a anului trecut! Un exemplu in acest sens il reprezinta traficul de cereale, care a crescut cu 40%, depasind patru milioane de tone!

In 2018, pe vremea asta, prin Portul Constaanta se tranzactiona 13,3 milioane tone marfuri; dupa numai un an, volumul a depasit 15 milioane de tone! Surse din CN APMC au recunoscut ca „este o crestere spectaculoasa de trafic, mai ales in caazul cerealelor, care de la 2,87 milioane tone a ajuns sa treaca 4 milioane de tone tranzitate prin Portul Constanta”.

Frans Timmermans

Daca va intrebati de ce se sperie UE de aceste cifre, ei bine aflati ca, in ultimii 5 ani, Portul Constanta a fost liderul porturilor europene la nivelul traficului de cereale! Anual, prin portul de la malul Marii Negre se opereaza peste 18 milioane tone de cereale!

Alte vesti bune pentru Romania: a crescut si traficul fluvial de marfuri, cu 54% (s-a ajuns la un volum de 3,6 milioane tone de marfuri aduse pe Dunare)! In primele trei luni ale lui 2019, Portul Constanta a gazduit 3.052 de nave, cu 500 si ceva mai multe decat in trimestrul intai al anului trecut.

Timmermans, nu te mai asculta nici Eurostatul?

Potrivit ultimelor date publicate de Eurostat, economia Romaniei a urcat pe locul 15 la nivelul Uniunii Europene! Astfel, dupa ce in 2017 am depasit Grecia, acum am trecut si de Portugalia. Pai, cum permiti asa ceva, nea Timmermans? Cum e posibil ca nici macar angajatii Eurostat sa nu te asculte? Auzi tu, o stire pozitiva despre Romania, despre guvernarea PSD! Asta-i blasfemie curata, propun masuri drastice impotriva Eurostatului, care sa mearga pana la a reface stirea in termeni si cifre corecte. Corecte politic, firesc! (Nicholas Cezar).

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here