Aceasta subspecie, ca nu stiu cum altfel sa-i spun, vrea ca abuzurile comise în baza Protocoalelor sa fie îngropate, sa li se aplice ca la mafioți, legea tăcerii

0
581

  Nicăieri nu-i mai bine ca la stat … să „lucrezi” … să îți rotunjești veniturile ș.a.m.d. Dacă ești și o persoană „cu trecere” ajungi chiar să primești o „lege cu dedicație” căci, în orice sistem, „cei mai importanți sunt oamenii noștrii” nicidecum binele comun.

Doamna Bîrsan Anca este o persoană din acest sistem care protejează „pe cine trebuie” și, la rândul ei, este protejată tot de „oameni grei”. După ce s-a constatat că această doamnă „polițistă” a prejudiciat statul român cu 80.000RON pentru sporuri necuveninte, „oamenii sistemului au început să dea din coate” neștiind cum să o salveze pe această doamnă „polițistă”… de birou. Pentru început procurorii, au plimbat dosarul penal între parchete (Parchetul de pe Lângă Judecătoria Sibiu și DNA Alba-Iulia). Abia după ce ziarul incisiv de Prahova a sesizat public că „s-a pierdut dosarul Ancăi Bîrsan”, a fost găsit dosarul penal al Ancăi Bîrsan care, culmea… s-a clasat căci a intervenit „prescripția faptei penale” (depășirea termenului de 5 ani). Deci, procurorul de caz a stabilit că „fapta s-a petrecut în anul 2009” nu a vreut să constate că fapta de înșelăciune este sub formă continuată începând cu anul 2009-data constatării faptei penale (înșelăciune) dar și delapidare (faptă prevăzută de articolul 295 Cod Penal și „omisă”, dealtfel, de „agenții constatatori” dar, mai ales, de procurorul de caz): Articolul 295 Delapidarea(1) Însușirea, folosirea sau traficarea de către un funcționar public, în interesul său ori pentru altul, de bani, valori sau alte bunuri pe care le gestionează sau le administrează se pedepsește cu închisoarea de la 2 la 7 ani și interzicerea exercitării dreptului de a ocupa o funcție publică.(2) Tentativa se pedepsește.

       Deci, încă de la început s-a făcut o apreciere eronată (lipsa acuzării pentru fapta de delapidare) a faptelor de natură penală tocmai pentru „a nu se întâmpla, într-un final, nimic”.

       Așadar, la 3 luni de la înregistrarea dosarului penal, prin Ordonața din 19 mai 2017, cauza a fost clasată pe motivul vădit eronat că „fapta s-a prescris”.

       Ce va face M.A.I.-ul, Comisia de Jurisdicție a Imputațiilor?

Și M.A.I.-ul va adopta aceeași tactică ca și Parchetul de pe Lângă Judecătoria Sibiu numai că, M.A.I.-ul o va face frumos, elegant, legal.

Așa cum, poate, ați observat în articolele noastre anterioare, doamna Bîrsan Anca a acționat în judecată M.A.I.-ul și IPJ Sibiu pentru că i s-a impus să achite suma de 80.000RON (suma „delapidată” din bugetul statului). M.A.I.-ul a suspendat activitatea Comisiei de Jurisdicție a Imputațiilor în ceea ce o privește pe doamna Bîrsan Anca. A procedat corect, legal, M.A.I.-ul? NU! Și vă spunem și de ce:

Potrivit OG nr.121/1998 privind răspunderea materială a militarilor decizia de imputare emisă de IPJ Sibiu trebuia contestată la IGPR sau MAI (formularea și depunerea contestației se efectua la IPJ Sibiu, urmând ca această entitate a M.A.I. să o trimită la Comisia de Jurisdicție a Imputațiilor).

       Tertipul uzitat de Bîrsan Anca a fost să acționeze cele 2 entități în instanță, obținând astfel, nelegal, fără „motiv temeinic, suspendarea soluționării contestației” de către Comisia de Jurisdicție a Imputațiilor. Atât Tribunalul Sibiu cât și Curtea de Apel Alba-Iulia nu s-au lăsat induse în eroare de Bîrsan Anca și, procedural, i-au transmis „un mare flit”, adică: „mai întâi contești la M.A.I. decizia de imputare și abia apoi, te poți adresa instanței de judecată”. Însă, această decizie a venit târziu din partea instanțelor de judecată… între timp, a fost publicată în Monitorul oficial al României Legea nr.78/2018 privind exonerarea personalului plătit din fonduri publice de la plata unor sume reprezentând venituri de natură salarială: Art. 1. – Prezenta lege se aplică personalului ale cărui venituri de natură salarială au fost stabilite în baza actelor normative privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice aplicabile anterior intrării în vigoare a prezentei legi.

Art. 2. – (1) Se aprobă exonerarea de la plată pentru sumele reprezentând venituri de natură salarială încasate în temeiul unor acte administrative sau clauze ale contractelor/acordurilor colective de muncă în vigoare la data plății acestor drepturi, sume considerate a fi încasate nelegal și pe care personalul prevăzut la art. 1 trebuie să le restituie drept consecință a constatării de către Curtea de Conturi sau alte structuri/instituții cu atribuții de control a unor prejudicii.”

Deci, s-a tergiversat într-atât recuperarea banilor „delapidați” de Bîrsan Anca de la Bugetul de Stat (inclusiv cu complicitatea M.A.I.-Comisia de Jurisdicție a Imputațiilor) încât a intervenit „grațierea”… și, uite-așa, banii „delapidați” au fost „spălați” atât de agenții constatatori, procurorul de caz și M.A.I. iar doamna Bîrsan Anca „nici usturoi n-a mâncat, nici gura nu-i miroase” rămânând, astfel, cu banii iar statul român (noi toți), cu buza umflată.

Și, să nu credeți că acest caz al Ancăi Bîrsan este singular … Acum, sincer, nu vă întrebați „unde sunt banii statului român”? Căci în buzunarele noastre, ale cetățenilor simplii, nu se regăsesc…

În concluzie, dacă ești „jmecher la stat”, poți fura oricât căci, prin tertipuri juridice și cu o complicitate fățișă a instituțiilor statului, scapi de răspundere în fața Legii.

       Iar polițiștii „din stradă” și „din frontieră” se miră că: nu au dotări, sedii curate, rechizite, salarii conform ultimelor hotărâri de guvern etc. … păi, dacă „jmecherii” care vă conduc, stimabililor, știu să: eludeze legea, manipuleze textele de Lege și, mai ales, sunt uniți având drept și unic scop „îmbogățirea proprie și a propriei camarile” exclusiv cu bani de la Bugetul instituției (de la Bugetul de Stat) iar voi stați cu capetele în pământ în fața acestora, despre ce drepturi vreți să vorbim? Despre ce „imagine neprihănită a instituției” orăcăie șefii din M.A.I. mult-iubiți, cu portofelele doldora de bani și „strălucitori” din cauza epoleților pentru nicio atribuție de poliție dar care se confundă cu instituția însăși (precum împăratul Romei, incendiatorul NERO)?

DESCHIDEȚI OCHII, OAMENI BUNI! LIPSA IMPLICĂRII SOCIETĂȚII CIVILE ÎN VIAȚA STATULUI A CONDUS LA FAPTUL CĂ SUNTEM MANIPULAȚI DE IN(NE)COMPETENȚI, INFRACTORI CU ACTE ÎN REGULĂ DAR CARE SCAPĂ, MEREU, CU AJUTORUL „CAMORREI[1] BUGETARE”!

Alexandru Firicel – șef Departament Investigații

La Camorra este o organizație mafiotă italiană, având sfera de influență în regiunea Campania, dar cu influențe în întrega lume, chiar și în România. Este cea mai veche și cea mai extinsă organizație criminală italiană, ale cărei origini datează încă din secolul al XVI-lea. Spre deosebire de Cosa Nostra, care are o origine rurală, Camorra are o origine urbană. În 1993, organizația număra 5000 de membri, grupați în 106 familii. Conform agenției Eurispes, cifra de afaceri este evaluată la 12,5 miliarde de euro. În ultimii 20 de ani, peste 2.700 de asasinate sunt puse pe seama Camorrei, iar în fiecare săptămână au loc în medie două reglări de conturi. (https://ro.wikipedia.org/wiki/Camorra)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here